Tudatos oktatási stratégiája van a cégnek, és ez a felmérésekben megfogalmazódó igényekre alapozódik. Az éves elégedettségi felmérések alapján minden területre kiterjedő akciókat alapoznak a cég HR szakemberei. A tavalyelőtti felmérésből például az derült ki, a középvezetői szinten a hatékony információ áramlás terén gondok vannak, és ezt a problémát megpróbálták a rá következő évre megoldani.
A részleg munkája folyamatosan újabb kihívásokkal jár, mondta el Keresztúriné Láng Marianna, de úgy látja, ez nem a mobil iparágra jellemző gyors változásoknak és éles versenyhelyzetnek az eredménye: az emberi erőforrás mindenhol nehéz terület. A szervezeti ábrák mögött mindenhol emberek vannak, egyedi igényekkel, problémákkal, és az erre való érzékeny odafigyelés teheti eredményessé a HR részleg munkáját.
(A T-Mobile Magyarország Rt. és az [origo]-t kiadó Axelero
Rt. a Matáv-csoport tagja - a szerk.)
(Menedzsment Fórum)
A T-Mobile vezetői saját példájukkal motiválják dolgozóikat
A Hewitt Inside Legjobb Munkahely-felmérése jelenleg Magyarország legátfogóbb alkalmazotti elégedettség- és elkötelezettség-felmérése. A felmérésbe bevont országosan 95 vállalat 19 265 alkalmazottjának válaszai alapján 2004 legjobb munkahelye a nagyvállalatok kategóriájában a T Mobile Magyarország Távközlési Rt., kis- és középvállalat kategóriájában pedig a Debreceni Hőszolgáltató Rt. lett.