2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy brit felmérés szerint a Tesco üzletekbe járók bizonyos márkák iránt is ugyanolyan vehemens vonzalmat éreznek, mint amennyire a szupermarketet kedvelik.

Az online kérdőíves felméréseket végző YouGov naponta 2000 brit vásárló szokásait kérdezte meg 1100 branddel kapcsolatban. Az elmúlt időszak adataiból az derült ki a megkérdezettek leginkább a Tescót favorizálták, ezt követte a Nokia, a Cadbury, majd a Sony és a Marks & Spencer következett.

A kutatók azt is kimutatták, hogy akik kifejezetten Tesco üzletekben szeretnek bóklászni, azok leginkább Nokia típusú mobilt használnak, Cadbury's csokoládét majszolgatnak, Waterstone könyveket vásárolnak, Marks & Spencer cuccokban feszítenek és Fairy tisztítószerekkel harcolnak a por és piszok ellen.

A McDonald's brandépítése azonban csúnyán felsült, mivel ezen a listán - a nagy dohánymárkákkal karöltve - csak az utolsók között kullogott. Ehhez hozzájárulhatott az is, hogy a vállalat az utóbbi időben a brit egészség-aktivisták céltáblájává vált. Stephan Shakespeare, a YouGov társ-vezérigazgatója szerint azonban nincs ok nagy ijedtségre, mivel a vásárlói megítélések nincsenek közvetlen hatással a cégek pénzügyi helyzetére. Shakespeare szerint a McDonald'snak valószínűleg milliónyi elégedett fogyasztója van világszerte, viszont sok az ellensége is, mivel maga a márka ellentmondásos.

Az mfor.hu korábban már hírt adott róla, hogy a McDonald's elszántan küzd a világszerte róla kialakult kép ellen, mely szerint az általa forgalmazott ételek egészségtelenek és hízlalóak. Ennek jegyében például a vállalat már korábban átalakította a gyerekeknek szánt Happy Meal termékeit úgy, hogy a menüket szénsavas üdítő helyett tejjel, illetve burgonya helyett almaszeletekkel is lehessen kérni. A cég nemrégiben azt is bejelentette, hogy a társaság "arcát", Ronald McDonaldot, a bohócot is sportosabb megjelenésűvé formálják át.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!