2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Tesco után a Penny is belépett azon kiskereskedelmi láncok sorába, amelyek diszkont légitársaságok repülőjegyeit árusítják. Míg a brit lánc áprilistól egyes magyar egységeiben kínálja a bilétákat, addig a Penny egyelőre csak a német áruházakban teszi mindezt.

[ajanlo=257][igazitas=left/]"Történelmi pillanathoz" érkezett csütörtök reggel a német kiskereskedelem: először fordul elő, hogy egy németországi kereskedelmi láncban diszkont légitársaság jegyeit is meg lehet vásárolni. A hazánkban is jelen lévő Penny szupermarket-hálózat összesen 100 ezer darab Air Berlin jegy árusítását kezdte meg 2070 németországi üzletében. A biléták egyenként 29 euróba kerülnek, egy vevő azonban maximum hat darabot vásárolhat egyszerre.

A Der Spiegel információi szerint az érdeklődés eltérő mértékű volt az egyes áruházakban: míg Berlinben néhány bolt már a nyitás után néhány perccel túladott minden jegyen, addig más üzletekben meglehetősen kevés vásárlót érdekelt az ajánlat.

Mint ismert, Magyarországon a Tesco és a Wizz Air kezdett hasonló akcióba: április 13-tól az ország 42 hipermarketjében lehet a low cost cég repülőjegyeihez hozzájutni. Az értékesítést egy három hetes tesztperiódus előzte meg a társaság három áruházában.

"Új utat kívánunk nyitni a repülőjegy-értékesítés területén. Megalakulásunk óta innovatív megoldásokat keresünk minden területen, ideértve a marketinget, az értékesítést, a márkaépítést, az információs technológiát és az üzemelést is" - mondta el akkor Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. "A Tesco stratégiája nagyon hasonlít a mienkhez, csupán egy másik iparágban valósítjuk meg. A céggel együtt új lehetőségeket teremtünk azok számára, akik szívesen élnének az olcsó repülés lehetőségével, de erre nem az internetet használják" - tette hozzá.

"A Wizz Air jegyeinek értékesítésével egyszerre fejlesztjük szolgáltatásainkat és bővítjük termékskálánkat" - indokolta a lépést Paul Kennedy, a Tesco Global Áruházak Rt. vezérigazgatója.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!