1p

Az amerikai Tommy Hilfiger divatház megvette a Karl Lagerfeld-márkákat. Az ügylet, amelynek értékét nem hozták nyilvánosságra, a teljes Lagerfeld kollekcióra vonatkozik, de nem érinti a világhírű divattervezőnek a Chanellel és a Fendivel kötött megállapodását.

A Hilfiger azt reméli, hogy a Lagerfeld márkákkal tovább erősítheti piaci pozícióit az Egyesült Államokban és világszerte. Lagerfeld a jövőben is tervezni fogja a nevével fémjelzett kollekciókat. Mint arról a Menedzsment Fórum a közelmúltban beszámolt, Lagerfeld nemrégiben a svéd Hennes and Mauritz áruházlánc számára tervezett, olcsóbb kivitelű darabjaival aratott nagy sikert. A "divatherceg" a világ legdinamikusabban növekvő üzletláncának 30 modellből álló kollekciót tervezett, melynek darabjai "Karl Lagerfeld a H&M-nek" kerültek a boltokba.

MTI/Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok
Jövőre itthon is boltot nyit a legnagyobb európai divathálózat
Koncentrálják a divatmárkákat Budapesten
Beyonce a Tommy Hilfiger új arca
Új főnök a Hilfiger élén

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!