A Hilfiger azt reméli, hogy a Lagerfeld márkákkal tovább erősítheti piaci pozícióit az Egyesült Államokban és világszerte. Lagerfeld a jövőben is tervezni fogja a nevével fémjelzett kollekciókat. Mint arról a Menedzsment Fórum a közelmúltban beszámolt, Lagerfeld nemrégiben a svéd Hennes and Mauritz áruházlánc számára tervezett, olcsóbb kivitelű darabjaival aratott nagy sikert. A "divatherceg" a világ legdinamikusabban növekvő üzletláncának 30 modellből álló kollekciót tervezett, melynek darabjai "Karl Lagerfeld a H&M-nek" kerültek a boltokba.
MTI/Menedzsment Fórum
Kapcsolódó anyagok
Jövőre itthon is boltot nyit a legnagyobb európai divathálózat
Koncentrálják a divatmárkákat Budapesten
Beyonce a Tommy Hilfiger új arca
Új főnök a Hilfiger élén
A Tommy Hilfiger felvásárolta a Lagerfeld-márkákat
Az amerikai Tommy Hilfiger divatház megvette a Karl Lagerfeld-márkákat. Az ügylet, amelynek értékét nem hozták nyilvánosságra, a teljes Lagerfeld kollekcióra vonatkozik, de nem érinti a világhírű divattervezőnek a Chanellel és a Fendivel kötött megállapodását.