Globális tenderen a WPP-csoport nyerte el a koreai Samsung Electronics megbízását a vállalat legfontosabb nemzetközi márkáinak hosszú távú marketing-kommunikációjára.
A munkát, amely a WPP-csoport számos ügynökségét és területét érinti, a J. Walter Thompson[ajanlo=84][igazitas=left/]koordinálja majd az egész világon. A WPP a koreai vállalat számára végzendő tevékenysége felöleli a reklámfejlesztést és -alkalmazást, a piackutatást, a médiatervezést és -vásárlást. A csoporthoz tartozó néhány ügynökség már meg is kezdte az előkészítő munkát, amelynek célja, hogy 2005 elején új reklámkampány indulhasson, derül ki a Partners J. Walter Thompson Menedzsment Fórumhoz eljuttatott sajtóközleményéből.
A J. Walter Thompson a világ öt legnagyobb reklámügynökségének egyike, amelyet Magyarországon a Partners J. Walter Thompson képvisel. Az új ügyfél központi irányítási feladatait a cég New York-i irodája látja majd el, a vezető kreatív ügynökség a Berlin Cameron lesz. A Group M végzi a médiatervezői és -vásárlói feladatok koordinálását, s számos más WPP-ügynökség mellett a Research International és a Landor Associates is részt vesz a munkában.
Menedzsment Fórum
A WPP a Samsung új globális ügynöksége
Globális tenderen a WPP-csoport nyerte el a koreai Samsung Electronics megbízását a vállalat legfontosabb nemzetközi márkáinak hosszú távú marketingkommunikációjára.