2p

A Tesco-Global Zrt. 2007. szeptember 7-től kezdődően több mint ezerféle új, Tesco Színes sajátmárkás terméket vezet be a magyar piacra. Ezek egy részét kifejezetten a magyar vásárlók igényeinek és ízlésének megfelelően fejlesztette ki a vállalat, más termékek viszont azonosak a négy visegrádi országban forgalmazottakkal.

Szeptembertől a Tesco-Global Zrt. egymás után vezeti be az új, Tesco Színes márkájú termékeket a magyarországi piacra. A sajátmárkás termékek négy alapvető kategóriát ölelnek fel: a frissárukat, az úgynevezett szárazárut, vagyis a csomagolt élelmiszereket, a kozmetikumokat és a háztartási vegyiárut.

A hipermarketlánc ezeket a termékeket szeptembertől karácsonyig hozza forgalomba az első szakaszban. Szeptember elejétől a vállalat nagyarányú vásárlási kedvezményekkel, reklámanyagokkal és az áruházakban szervezett kóstolásokkal/bemutatókkal ismerteti meg a magyar vásárlókat az új termékcsoporttal, áll a társaság közleményében.

A társaság kínálatában eddig mintegy hét százalékot tettek ki a sajátmárkás termékek, a Tesco Színes teljes bevezetése után ez az arány elérheti a húsz százalékot. A kínálatban továbbra is jelen lesznek a Gazdaságos/Value kategória termékei.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!