Szeptembertől a Tesco-Global Zrt. egymás után vezeti be az új, Tesco Színes márkájú termékeket a magyarországi piacra. A sajátmárkás termékek négy alapvető kategóriát ölelnek fel: a frissárukat, az úgynevezett szárazárut, vagyis a csomagolt élelmiszereket, a kozmetikumokat és a háztartási vegyiárut.
A hipermarketlánc ezeket a termékeket szeptembertől karácsonyig hozza forgalomba az első szakaszban. Szeptember elejétől a vállalat nagyarányú vásárlási kedvezményekkel, reklámanyagokkal és az áruházakban szervezett kóstolásokkal/bemutatókkal ismerteti meg a magyar vásárlókat az új termékcsoporttal, áll a társaság közleményében.
A társaság kínálatában eddig mintegy hét százalékot tettek ki a sajátmárkás termékek, a Tesco Színes teljes bevezetése után ez az arány elérheti a húsz százalékot. A kínálatban továbbra is jelen lesznek a Gazdaságos/Value kategória termékei.