2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy közvéleménykutatás szerint Svédország világelső országimázs tekintetében. Magyarország ugyan nem szerepel a listán, de nemrég 100 milliós kampányt indított az országról kialakított kép jobbá tételére, és ezáltal az idegenforgalom fejlesztésére.

A repülőtereken látható poszterek várhatóan 35 millió emberhez jutnak majd el, emellett az európai médiumokban is megjelennek a tizenegy híresség fotójával illusztrált plakátok. A 17 nyelven készülő hirdetéseket a Magyar Turizmus Rt. 21 országban működő külképviseletei helyezik el a lapokban. Az imázskampány négy társszervezet, a Magyar Turizmus Rt., a Malév Rt., a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport Rt. együttműködésével jött létre.

Az MT Rt. 2004-ben alkalmazta először azt a gyakorlatot, hogy neves személyiségek közreműködésével mutatja be az országot. Akkor - Curtis mellett Laky Zsuzsannna szépségkirálynő részvételével - nyolcvanmilliárdos többletbevételt értek el. Az amerikai színész kampányára 35 millió forintot költöttek, a filmet 3,5 millióan látták. Az USA-ból érkező beutazók száma tavaly januártól augusztus végéig 15-16 százalékkal nőtt, az e vendégkör által eltöltött éjszakák száma pedig elérte a 314 ezret.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!