A repülőtereken látható poszterek várhatóan 35 millió emberhez jutnak majd el, emellett az európai médiumokban is megjelennek a tizenegy híresség fotójával illusztrált plakátok. A 17 nyelven készülő hirdetéseket a Magyar Turizmus Rt. 21 országban működő külképviseletei helyezik el a lapokban. Az imázskampány négy társszervezet, a Magyar Turizmus Rt., a Malév Rt., a Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. és a Budapest Airport Rt. együttműködésével jött létre.
Az MT Rt. 2004-ben alkalmazta először azt a gyakorlatot, hogy neves személyiségek közreműködésével mutatja be az országot. Akkor - Curtis mellett Laky Zsuzsannna szépségkirálynő részvételével - nyolcvanmilliárdos többletbevételt értek el. Az amerikai színész kampányára 35 millió forintot költöttek, a filmet 3,5 millióan látták. Az USA-ból érkező beutazók száma tavaly januártól augusztus végéig 15-16 százalékkal nőtt, az e vendégkör által eltöltött éjszakák száma pedig elérte a 314 ezret.
MTI/Menedzsment Fórum
A becsületes Svédország imázsa a legvonzóbb
Egy közvéleménykutatás szerint Svédország világelső országimázs tekintetében. Magyarország ugyan nem szerepel a listán, de nemrég 100 milliós kampányt indított az országról kialakított kép jobbá tételére, és ezáltal az idegenforgalom fejlesztésére.