A vállalati meetingek hatásfoka óriási különbségeket mutat, attól függően, hogy jól megszervezett és levezényelt megbeszélésen veszünk részt, vagy szócsépléssel töltjük az időt. Hasonlóképpen a találkozókon előadott prezentációk is óriási csapdákat rejtenek. Ha az előadás vontatott, az ábrák és a kísérő szöveg nem kellően figyelemfelkeltő, a hallgatóság gondolatai néhány perc után elkalandoznak.
Az unalmas megbeszélések során a munkatársak gondolatai három fő dolog körül forognak, derül ki a Mindjet felméréséből. Az emberek közel negyede a vállalat belső viszonyain, a kollégákhoz fűződő viszonyain gondolkozik, illetve magában értékeli a megbeszélésen résztvevőket.
Minden ötödik megkérdezett előtt erotikus képek sejlenek fel, miközben az előadó mondatai az egyik fülén be-, a másikon pedig kimennek. Az emberek némileg kevesebb, 15 százaléka mérlegeli a vontatott meeting alatt, hogy miket szeretne vásárolni a következő napokban.