2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megjelent Barát Tamásnak a Magyar PR Szövetség örökös tagjának, a Kodolányi János Főiskola adjunktusának új könyve,"A bizalom tolmácsai".

Megjelent Barát Tamásnak a Magyar PR Szövetség örökös tagjának, korábbi ügyvezető Alelnökének, az Európai Public Relations Konföderáció főtitkárának, a Kodolányi János Főiskola adjunktusának új könyve,"A bizalom tolmácsai".

A könyv több mint 400 oldalon keresztül a bizalomról, annak megteremetéséről és fenntartásáról, a kommunikáció tudatos megszervezéséről, azaz, a public relationsról szól.

A public relations kifejezést egyre többen használják Magyarországon. Ez a kifejezés annyira divatossá vált, mint korábban a marketing. Sokan használják a péer és még többen a piár kifejezést. Egyre-másra találkozni olyan emberekkel, akik névjegyükre ráírják: “public relations menedzser”, hiszen az olyan jól hangzik. Azonban többen nem is tudják, hogy mit is jelent e két szó. Nagyon sokan azt hiszik, hogy a public relations, az újságírás valamely ága. Mások úgy vélekednek, hogy a marketing egy része, valami újfajta marketingeszköz. Sokan úgy gondolják, hogy a pr egy csodaszer. Pedig nem csodaszerről van szó, hanem olyan tudatos tevékenységről, amely nélkül egy korszerű szervezet vezetése nem tud meglenni.

Ezek után mi lehet az a valami, amit public relations- nek neveznek?

A könyv hasábjain a kedves olvasó, megismerkedhet a válasszal. A könyv írójának szándéka az volt, hogy a könyvből alapvetően a public relations elmélete legyen megismerhető, de azért essék szó a pr gyakorlatáról is. A public relations a szervezetek kommunikációjának tudatos megszervezése. A pr-t a bizalom kialakítása művészetének, tudományának is szokták nevezni. A pr-szakember ennek a művészetnek és tudománynak a művelője. Ehhez hozzátehető, hogy a pr-szakember a megértés, a bizalom tolmácsa, a bizalom építője. A public relations, mint szemléletmód, és mint tevékenység ahhoz szükséges, hogy kialakulhasson a felek közötti kölcsönös megértés, az egymás elfogadása. Az elfogadottság, az elismertség és a megbecsülés, egyrészt annak eredménye, amit teszünk, másrészt, ahogyan mások látnak bennünket, és amit mások mondanak rólunk. Ennek következtében alakulhat ki a felek egymás iránti bizalma. A bizalom kialakulásához arra van szükség, hogy egymást minél jobban megértsük.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!