1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jövő tavasszal rendeznek hazánkban először Coolbrands választást. Fabricius Gábor szerint az érzelmi tartalmakat hordozó márkák lehetnek esélyesek a "cool" címre.

[ajanlo=474][igazitas=left/]Fabricius Gábor, a Republic of Art Advertising & Branding kreatív igazgatója is tagja lesz annak a zsűrinek, amely a jövő év tavaszán kiválasztja Magyarország első cool brandjét. A versennyel a szakma a tömegek, elsősorban a fiatalok felé kíván nyitni. A szavazatokat már most le lehet adni a CoolBrands internetes oldalán.

Az igazgatót faggatva kiderül, míg a trendi az éppen most felkapottat jelenti, s elsősorban a külcsínyre fókuszál, addig a cool lényege a termék által hordozott tartalom és a távolságtartás. A cool márkák általános és mély tartalmat hordoznak, ezáltal jóval erősebb a megújulási képességük. Fabricius szerint a legnagyobb nehézséget az adja majd, hogy a szubkultúrák sokfélék, így mindenkinek más a cool.

Remélhetőleg lesz magyar márka is a cool kategóriában. Az esélyesek közt tartják számon a Tisza cipőt, a Trafót, a Szigetet, de a Pöttyöst és az Unicum Nextet is, olvasható a Brand Newsban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!