[ajanlo=474][igazitas=left/]Fabricius Gábor, a Republic of Art Advertising & Branding kreatív igazgatója is tagja lesz annak a zsűrinek, amely a jövő év tavaszán kiválasztja Magyarország első cool brandjét. A versennyel a szakma a tömegek, elsősorban a fiatalok felé kíván nyitni. A szavazatokat már most le lehet adni a CoolBrands internetes oldalán.
Az igazgatót faggatva kiderül, míg a trendi az éppen most felkapottat jelenti, s elsősorban a külcsínyre fókuszál, addig a cool lényege a termék által hordozott tartalom és a távolságtartás. A cool márkák általános és mély tartalmat hordoznak, ezáltal jóval erősebb a megújulási képességük. Fabricius szerint a legnagyobb nehézséget az adja majd, hogy a szubkultúrák sokfélék, így mindenkinek más a cool.
Remélhetőleg lesz magyar márka is a cool kategóriában. Az esélyesek közt tartják számon a Tisza cipőt, a Trafót, a Szigetet, de a Pöttyöst és az Unicum Nextet is, olvasható a Brand Newsban.
Menedzsment Fórum
A cool márkák ismérvei
Jövő tavasszal rendeznek hazánkban először Coolbrands választást. Fabricius Gábor szerint az érzelmi tartalmakat hordozó márkák lehetnek esélyesek a "cool" címre.