A műanyag tasak Marlboro reklámként fedné el a dobozokat és takarná el a feliratokat. Nem mellékesen más márkájú cigarettásdobozokra is felrakható. Az Egészségügyi Világszervezet, a WHO illetékese cinikus kísérletnek minősítette a műanyag reklámborítót, amely úgymond vissza akarja csempészni a dohányzás szépségét a dohányáruk piacára. Az illetékes szerint a fiatalok amúgy is a reklámok hatása alatt élnek, és könnyen rászoknak a káros szenvedélyekre.
A Philip Morris helyi képviselője az AP hírügynökség jelentése szerint azzal védekezett, hogy eszük ágában sem volt a plasztik reklámborítók újbóli használatát sugallni (más dobozokon). Egyszerűen "többet akarnak adni" a fogyasztóknak.
A dobozokon lévő figyelmeztetéseket egyébként bírálják a dohánygyárak, mondván: ezzel megbélyegzik a dohányosokat, és a szabad véleménynyilvánítás eszméjét is sértik.