Az új üzletfajta "1001" névre fog hallgatni, s az első, 700 négyzetméter eladótérrel rendelkező egység április közepén nyílik meg Mannheim-Waldhofban, értesült a német Lebensmittel Zeitung.
A lap szerint a cég ily módon szeretne megszabadulni azoktól a nem az élelmiszerek kategóriájába tartozó áruktól, amelyeket az akciók során sem sikerült eladni. A vezetés szerint így végre tehermentesíteni lehet a visszamaradt termékek özönével küszködő hagyományos egységeket. Amennyiben az első üzlet beváltja a hozzá fűzött reményeket, úgy a közeljövőben újabb boltok nyitása várható.
Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a legnagyobb német diszkontlánc szeretne betörni a szlovák piacra is, és ezért nemrég egy tanulmány elkészítésével bízta meg a Terno piackutató intézetet. Annak kutatója szerint két éven belül meg fogja nyitni első áruházát északi szomszédunknál.
Mint ismert, az Aldi legnagyobb németországi vetélytársa, a Lidl tavaly ősszel nyitott "árháborús frontot" a magyar piacon.
MTI/Menedzsment Fórum
A feleslegnek nyit új boltot a térségünkbe készülő diszkontlánc
A hagyományos üzletek tehermentesítése céljából külön boltot nyit az el nem adott, nem az élelmiszerekhez tartozó akciós áruknak a legnagyobb német diszkontlánc, az Aldi.