2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Szonda Ipsos és a GfK Hungária ismét elkészítette a 8-14 éves gyermekek Médiaanalízisét, mely szerint a gyerekek 60 százaléka szereti a reklámokat, ha az a tv-ben megy.

A Szonda Ipsos és a GfK Hungária ismét elkészítette a 8-14 éves gyermekek Médiaanalízisét, mely szerint a gyerekek 60 százaléka szereti a reklámokat, ha az a tv-ben megy.

A kutatás egyik legérdekesebb szegmense a gyermekek reklámokhoz, hirdetésekhez való hozzáállása, illetve a fiatalok viselkedésének összehasonlítása idősebb korcsoportokkal. A 8-14 éves korcsoportnak háromötöde reklámkedvelő, és kétötöde elutasító a reklámokkal kapcsolatban. Az egyes médiumtípusokban megjelenő hirdetésekhez is a felnőttektől eltérően viszonyulnak: általános tapasztalat, hogy míg a felnőttek leginkább a televízió-reklámok iránt viseltetnek ellenszenvvel, a gyermek körében épp ez a reklámtípus a legkedveltebb.

A reklámok közül az édesség, rágcsálnivaló és üdítőital vásárlására buzdítók hatnak leginkább erre a korosztályra: öt gyerekből három vesz ilyen típusú árucikket valamilyen hirdetés hatására. A kutatás eredményei előre gyártott hagyományos táblázatok formájában CD-n, ill. a MédiaNavigátor-ba töltve hozzáférhetők. Az adatbázis a gyerekek médiahasználatára (sajtó, TV, rádió, internet), a reklámokhoz való viszonyulásukra, szabadidő-eltöltési szokásaikra ill. családjuk vagyoni helyzetére (ESOMAR státusváltozó, ellátottsági adatok) vonatkozóan tartalmaz információkat – írta a Kreativ. A kutatás fő támogatója az Axel Springer és a Sanoma Budapest volt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!