1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világhírű zenei csatorna a hirdetési piachoz alkalmazkodva Németországban is a fiatalabb korosztály irányába nyit, a társaság hamarosan Nick néven új állomást indít.

A vállalat közleménye szerint a három év feletti gyermekek jelentik az új televízió célközönségét. A lépéssel a Viacom tulajdonában lévő egység teljessé kívánja tenni németországi jelenlétét. Ezt a jól ismert MTV márka mellett a közelmúltban felvásárolt Viva is segíti. A cég a két zenei csatornát továbbra is fenn kívánja tartani, ám azok arculata némileg eltér majd egymástól, így segítve a mind szélesebb hirdetői kör megnyerését.

A tervek szerint a gyermekműsorokat sugárzó Nick az Amerikában, és hazánkban is jelenlévő Nickelodeon német változata lesz. A terjeszkedés eredményeként a hirdetők szempontjából releváns korcsoportok mindegyikében képviselteti magát a Viacom a német piacon, a zenei csatornáknak köszönhetően pedig különösen erős pozíciókkal bír a fiatalok körében.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Új tulajdonoshoz került a VIVA Media
Az MTV tulajdonosa a Vivát is megvette
Videojátékokban hirdetne a médiaóriás

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!