1p

A világhírű zenei csatorna a hirdetési piachoz alkalmazkodva Németországban is a fiatalabb korosztály irányába nyit, a társaság hamarosan Nick néven új állomást indít.

A vállalat közleménye szerint a három év feletti gyermekek jelentik az új televízió célközönségét. A lépéssel a Viacom tulajdonában lévő egység teljessé kívánja tenni németországi jelenlétét. Ezt a jól ismert MTV márka mellett a közelmúltban felvásárolt Viva is segíti. A cég a két zenei csatornát továbbra is fenn kívánja tartani, ám azok arculata némileg eltér majd egymástól, így segítve a mind szélesebb hirdetői kör megnyerését.

A tervek szerint a gyermekműsorokat sugárzó Nick az Amerikában, és hazánkban is jelenlévő Nickelodeon német változata lesz. A terjeszkedés eredményeként a hirdetők szempontjából releváns korcsoportok mindegyikében képviselteti magát a Viacom a német piacon, a zenei csatornáknak köszönhetően pedig különösen erős pozíciókkal bír a fiatalok körében.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Új tulajdonoshoz került a VIVA Media
Az MTV tulajdonosa a Vivát is megvette
Videojátékokban hirdetne a médiaóriás

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!