A vállalat közleménye szerint a három év feletti gyermekek jelentik az új televízió célközönségét. A lépéssel a Viacom tulajdonában lévő egység teljessé kívánja tenni németországi jelenlétét. Ezt a jól ismert MTV márka mellett a közelmúltban felvásárolt Viva is segíti. A cég a két zenei csatornát továbbra is fenn kívánja tartani, ám azok arculata némileg eltér majd egymástól, így segítve a mind szélesebb hirdetői kör megnyerését.
A tervek szerint a gyermekműsorokat sugárzó Nick az Amerikában, és hazánkban is jelenlévő Nickelodeon német változata lesz. A terjeszkedés eredményeként a hirdetők szempontjából releváns korcsoportok mindegyikében képviselteti magát a Viacom a német piacon, a zenei csatornáknak köszönhetően pedig különösen erős pozíciókkal bír a fiatalok körében.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Új tulajdonoshoz került a VIVA Media
Az MTV tulajdonosa a Vivát is megvette
Videojátékokban hirdetne a médiaóriás
A gyerekeket vette célba az MTV
A világhírű zenei csatorna a hirdetési piachoz alkalmazkodva Németországban is a fiatalabb korosztály irányába nyit, a társaság hamarosan Nick néven új állomást indít.