A Samsung hazai mobilpiaci részesedése 13 százalék volt, melyet a telekommunikációs üzletág 12 milliárd forintos árbevételével értek el. Idén ehhez képest is jelentős, 15-20 százalékos növekedést terveznek elérni, amelyre minden reményük megvan. A társaság ugyanis az év első három hónapjában az új készülékek iránti csökkenő kereslet ellenére 55 százalékkal nagyobb forgalmat regisztrált.
Az értékesített telefonok darabszáma az említett időszakban valamivel több mint 70 ezer volt, tavaly összesen 300 ezer mobilt adtak el. A vállalat továbbra sem kíván a legolcsóbb készülékek piacán versenybe szállni, jelenlétüket a 60 euró (körülbelül 15 ezer forint) feletti készülékek esetében erősítenék. A Samsung már arra is felkészült, hogy harmadik generációs telefonokat szállítson a magyar piacra, ahol a vezető szerepet szeretnék megszerezni, írja a Napi Gazdaság.
A harmadik generációs mobilokra koncentrál a Samsung
A Samsung Electronics Magyar Rt. telekommunikációs üzletága idén 15-20 százalékos növekedést tervez, a harmadik generációs telefonok szegmensében pedig piacvezető szerepre tör, írja a Napi Gazdaság.