
A múlt év közepétől tovább erősítette országos jelenlétét az Interspar áruházakban. Az idei évet a Tesco áruházláncban történő jelenléttel növelte meg. A vásárlók az eddigi hozzáférések mellett, az év első hónapjaiban a vidéki nagyvárosok Tesco áruházaiban találkozhatnak a MédiaTornyokkal és használhatják a korlátlan internet hozzáférést is biztosító reklámeszközt.
A MédiaTornyok reklámértékesítését az Artiqum Kft. végzi. Horváth Róbert, a cég képviseletében elmondta: "A MédiaTornyok elhelyezkedésük és funkcionalitásuk miatt megkülönböztetett reklámeszközök. Az áruházak figyelemfelkeltő, nagy forgalmú vásárlói folyosóján kerültek felállításra. Naponta, több százezer ember találkozik a 3nm-es külső felülettel és a hanggal sugárzott reklám filmekkel. Vásárlói Igénybevételük során díjmentesen biztosítja az internet teljes szolgáltatási bázisát: böngészést, levelezést, fotózást".