2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A jövőben is folytatni kívánja két éve megkezdett agresszív árpolitikáját a magyarországi IKEA, s egyúttal újra szeretné formálni a róla kialakult fogyasztói képet, mondta el a Napi Gazdaságnak adott interjújában Cedomir Jankovics, az IKEA Lakberendezési Kft. ügyvezető igazgatója.



Jankovics szerint a vállalat három-négy éven belül nyithat új áruházat Magyarországon, de elsősorban a jelenlegi két áruház piaci pozíciójának megerősítésére törekszik.

A vezető elismerte, hogy korábban kissé drága volt a cég a magyar keresetekhez képest, ezért 2001 óta - 0,8 és 3,5 százalék közötti értékben - folyamatosan csökkentek a lánc árai. Mint elmondta, a cég elsősorban az ár-érték arányban kívánja túlszárnyalni versenytársait. Az európai IKEA-boltok közötti feltűnő árkülönbségért a gazdasági helyzet, a forgalmi adó, a fogyasztói igények, a vásrálóerő, az áru szállítási költsége és a marketing,- illetve értékesítési stratégia tehető felelőssé.

A magyar IKEA a 17 európai üzlet közül a negyedik legolcsóbbnak számít, ilyen szempontból még Lengyelország, Hollandia és Csehország előzi meg hazánkat. Itthon elsősorban a konyhabútorok és a kinyitható kanapék számítanak a legnépszerűbb terméknek, mondta el a Napi Gazdaságnak az ügyvezető igazgató.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!