A dél-koreai elektronikai gyártó itteni leánycége 2009-ben együttesen mintegy 20-25 százalékkal nagyobb bevételt tervez a fehérárukból. Ennek érdekében növeli a termékválasztékot, és a jelenleginél nagyobb arányban kíván megjelenni a beépített készülékek piacán.
Utóbbi kategóriában még viszonylag alacsony a részesedése, hiszen egyfelől ezt a termékcsoportot egy éve kezdte el nálunk értékesíteni, másfelől a kínálatából még hiányzik a mosogatógép. A beépített eszközöket árusító konyhastúdiók pedig elsősorban a teljes választékú márkákat tudják könnyebben eladni – hangzott el a cég legutóbbi üzletipartner-találkozóján.
Az üzletág képviselői hozzátették: noha a hazai fehérárupiacon az elmúlt másfél év már nem a növekedésről szólt, sőt, a piac érezhetően zsugorodik, a beépített készülékek szegmensében még komoly növekedési potenciál van, írja a Világgazdaság.