Az internetes vállalat kutatásában lojálisnak nevezett amerikai újságolvasók jelentős része tehát napi szinten keres fel netes hírforrásokat. Kedvenc napilapja netes verzióját azonban csak a kérdezettek 18 százaléka olvassa minden nap, a nyomtatott hírlapok jelenléte tehát nem túl sikeres a világhálón. Helyi hírekért, például az időjárásjelentésért a válaszadók 69 százaléka megy fel az internetre.
A nyomtatott lapok címlaphíreit a hűséges olvasók 83 százaléka olvassa gyakran, de kevesebb, mint 50 százalékuk mélyed el olyan rovatokban, mint a sport, életmód, divat, szerkesztői kommentár vagy utazás. A felmérés 1182 fő megkérdezésével készült, New York illetve San Francisco körzetében.
(Menedzsment Fórum)
A hűséges lapvásárlók is az interneten tájékozódnak
A nyomtatott újságok úgynevezett lojális olvasói, akik legalább heti háromszor megveszik lapjukat, 42 százalékban olvassák naponta a nyomtatott sajtót, azonban 72 százalékuk naponta nézi a híreket az interneten, derül ki a Yahoo felméréséből.