A népszerű vállalat általában könnyebben válogathat a pályázók között, és a kiválasztás szigorúbb feltételek közepette is eredményes lehet. A munkavállaló számára pedig előny, hogy egy újabb munkahelyre történő jelentkezéskor beírhatja az önéletrajzába a jól csengő cégnevet, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
A munkakört igen, de a vállalatot már nem kell bemutatnia annak a cégnek, amely gondoskodik arról, hogy jó hírneve legyen, és a potenciális munkavállalók megismerjék. Sőt, a toborzási idő is lerövidülhet. A legnagyobb súllyal mégis az álláspályázók nagy száma és a minőségi szakmai anyagok esnek a latba.
A jó cégimázs megteremtésének és hosszú távú megőrzésének legfontosabb elemei, hogy a vállalat a valóságot kommunikálja magáról, a vezetők megfelelően működtetik a szervezetet, és a szerződésben megegyezik a bérben, juttatásokban, feladatokban, így nem fordulhat elő, hogy a belépő alkalmazottak túlzott elvárásokat fogalmaznak meg a céggel szemben, írja a Világgazdaság.
A jó cégimázs a toborzáskor is előny
A népszerű vállalat általában könnyebben válogathat a pályázók között, és a kiválasztás szigorúbb feltételek közepette is eredményes lehet. A munkavállaló számára pedig előny, hogy egy újabb munkahelyre történő jelentkezéskor beírhatja az önéletrajzába a jól csengő cégnevet, derül ki a Világgazdaság cikkéből.