1p

Mint az élet oly sok területén az üzleti életben is igaz a mondás, ne tégy olyat másokkal, amit nem szeretnél, hogy veled megtegyenek. Természetesen a dolog fordítva is igaz, mások is elvárhatják, hogy pozitívan kezeljék őket, ahogy mi is elvárjuk tőlük a tiszteletet.

Az igazi ügyfélszolgálatnak a hosszútávú pozitív kapcsolat felé kell fordulnia, szem előtt tartva a jelenlegi ügyfelek megtartását, hiszen az elégedett ügyfelek mint értékesítési, illetve marketing eszközök is szolgálnak.

A panaszos ügyfelek szerint a problémájukra kielégítő megoldás egyenes arányosságban van, hogy milyen kevés emberrel kellett beszélniük és milyen kevés papírmunkát kellett csinálniuk hozzá. Célszerű tehát ezt a folyamatot a lehető legegyszerűbben, a legrövidebb idő alatt megtenni. Ez duplán megtérül az elégedett fogyasztók és a hatékonyabb munkavégzésen keresztül. Az örök bölcsesség tehát áll. Az ügyfeleket nem érdekli mennyit törődnek velük, amíg úgy érzik megkapják amit elvárnak. Éreztessük hát az ügyfelekkel, milyen értékesek számunkra. Hiszen így ez az érték kamatozni fog nekünk.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!