2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most publikált felmérés szerint a netezők kedvenc oldalaikkal szemben más elvárásokat fogalmaznak meg a hirdetések szemben. Az általuk jónak tartott és gyakran látogatott oldalakon futó hirdetésekkel szemben pozitív hozzáállást tanúsítanak.

A kutatás során megvizsgált mintegy 20 honlap alapján a szakemberek arra a megállapításra jutottak, hogy az emberek 82 százaléka gondolja a kedvenc oldalain futó hirdetésekről, hogy azok mögött jó minőségű termék vagy szolgáltatás áll, míg a számukra kevésbé érdekes oldalak esetén ez az arány csak 36 százalék volt.

Az oldalakon megjelenő brandek értékelése is érdekes eredményeket hozott. A látogatók által preferált oldalakon hirdetők márkáiról a megkérdezettek 69 százaléka vélte úgy, hogy az jó hírű, míg ez az arány a diszpreferált oldalak esetén csak 25 százalék volt. A reklámok zavaró hatása is hasonló arányt mutatott. A kedvelt oldalaknál 75 százalékuk vallotta, hogy nem zavarja, míg azon olvasók körébe akik a bemutatott site iránt alacsony érdeklődést tanúsítottak csak 31 százalék tolerálta a hirdetéseket.

Az erősebb lojalitás is megfigyelhető volt a márkák iránt az erősen érdeklődő látogatók körébe, illetve közülük jóval többen mutattak hajlandóságot arra, hogy ezekért többet is fizessenek. A megkérdezettek 99 százaléka mondta, hogy hajlandó némileg többet fizetni a jobb minőségért, és 87 százalékuk pedig úgy vélte, több pénzt adna az által ismert és megbízhatónak tartott brandek esetében.

Az OPA által készített tanulmány megállapítása szerint a három legfontosabb dolog, ami az oldalak iránti affinitást meghatározza: a szándék, hogy másoknak is ajánlják a honlapot, az általános elégedettség az oldallal, és hogy felveszik a böngészőjük kedvencei közé.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!