1p

A piros metró után a kék metrón is megjelenik a filmalagút, a Maximum Outdoor Advertising (MOA) terméke korábban sikeresnek bizonyult az utazók körében.

Az újnak számító reklámhordozó igen feltűnő és az emberekben jól rögzül. A Szonda Ipsos felmérése szerint a piros metró vonalán elhelyezett mozgóposzterről az utazóközönség 77 százaléka szerzett tudomást. Eddig az Adidas, a Bee és a Visa hirdetett az új reklámfelületen.

A hirdetés lényege, hogy a metró mozgását kihasználva állít elő hátulról megvilágított, az alagutak falán elhelyezett állóképekből mozgóképsorokat. A kék metrón az Arany János utca és a Nyugati pályaudvar megállók között lesz látható – számolt be a Világgazdaság.

A hét másodperces film egy hónapon át látható, ez a hirdetőnek 3,75 millió forintjába kerül. Napi 100-150 ezer utassal számolva egy fő elérésének költsége tehát két forint alatt alakul – mondta Bán Tamás, a MOA vezetője. A telepítés egyébként több tíz milliós forintos költséget jelent a médiatulajdonosnak. A tapasztalatokról Bán Tamás elmondta: a filmalagút előnye, hogy az ingerszegény környezetben erős nyomot hagy a nézőben, így az általa közölt üzenet jól elraktározódik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!