Az újnak számító reklámhordozó igen feltűnő és az emberekben jól rögzül. A Szonda Ipsos felmérése szerint a piros metró vonalán elhelyezett mozgóposzterről az utazóközönség 77 százaléka szerzett tudomást. Eddig az Adidas, a Bee és a Visa hirdetett az új reklámfelületen.
A hirdetés lényege, hogy a metró mozgását kihasználva állít elő hátulról megvilágított, az alagutak falán elhelyezett állóképekből mozgóképsorokat. A kék metrón az Arany János utca és a Nyugati pályaudvar megállók között lesz látható – számolt be a Világgazdaság.
A hét másodperces film egy hónapon át látható, ez a hirdetőnek 3,75 millió forintjába kerül. Napi 100-150 ezer utassal számolva egy fő elérésének költsége tehát két forint alatt alakul – mondta Bán Tamás, a MOA vezetője. A telepítés egyébként több tíz milliós forintos költséget jelent a médiatulajdonosnak. A tapasztalatokról Bán Tamás elmondta: a filmalagút előnye, hogy az ingerszegény környezetben erős nyomot hagy a nézőben, így az általa közölt üzenet jól elraktározódik.
A kék metrón is mozizhatunk
A piros metró után a kék metrón is megjelenik a filmalagút, a Maximum Outdoor Advertising (MOA) terméke korábban sikeresnek bizonyult az utazók körében.