A korábbi, felsőszinű kapcsolataival magyarázható a másik nagy meghökkenést kiváltó eset is. A Joey egyik munkatársa Joey Cummings ugyanis vezető pozíciót (senior kreatív) töltött be több nagyon nagy reklámcégnél, így például a Young & Rubicam-nél vagy a Leo Burnett-nél.
A kis cégek rugalmasságuknak köszönhetően is pluszpontokat szerezhetnek a megbízóknál. Legalábbis a Joeyt megbízó Church & Dwight alelnöke ennek a véleményének ad hangot. "Joey bármikor rendelkezésünkre áll. Figyelemmel van minden fókuszcsoportra, ismer továbbá minden aktuális elemzést és előadást ami velünk kapcsolatos. Nem véletlen, hogy ezek után számunkra ő testesíti meg az ideális kreatívot."
A jó munka mellett azonban itt is szerep kapnak az anyagiak. A Joey Co kezeli ugyanis a Church & Dwight 65 milliós marketingkeretének közel felét. Ugyanakkor a munkájuknak köszönhetően a cég a korábbiaknál magasabb szintű kiszolgálást mintegy 10 millió dollárral olcsóbban kap meg - teszi hozzá Henry Kornhauser alelnök.
A kicsi szép - a marketingben is
A nagy nevű brandek tulajdonosai általában hasonlóan nagynevű ügynökségekkel szoktak dolgozni. Azonban a keményedő üzleti környezet a költséghatékonyabb megoldások irányába tereli a nagy márkák tulajdonosait. Ennek köszönhetően új reneszánszukat élhetik a kis ügynökségek.