3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közösségi marketing lehetőségei egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, így nem meglepő, hogy többek között egy ehhez kapcsolódó esettanulmány is megjelent a Reklámhét konferencia szerdai napján. Szabó Noémi a Telenortól ismertette a vállalat erőfeszítéseit a közösségi médiában történő jelenlétre, különös tekintettel a tavalyi, rajongók számára szervezett irodaház látogatásra.

A vállalat legfontosabb megjelenési helye a közösségi médiában nem meglepő módon a Facebook, de egyéb platformokon is jelen van. A közösségi oldalon történő jelenléttől a Telenor négy cél teljesülését várja, ezek az értékesítés, a reklám, az interaktív kommunikáció az ügyfelekkel és a fiatal felnőttek megszólítása.

Az ennek érdekében létrehozott rajongói oldal és egyéb közösségi médiás megjelenések koordinálására létrehozott szakember hamar kevésnek bizonyult az ügyfelekkel történő interakcióra, így a vállalat külön dedikált ügyfélszolgálatot és PR szakembereket vett fel a feladat elvégzésére. A növekedés érdekében olyan már-már hagyományos eszközöket vettek igénybe mint például a vírusvideók, emellett nagy hangsúlyt fektettek a visszajelzések becsatornázására is.

Ügyfélből rajongót!

A rajongói oldal jelenleg több mint 23 ezer embernek tetszik, azonban ennél jóval fontosabbnak tartják, hogy valódi rajongói bázist építsenek ki. Az igazi, elkötelezett rajongók ötletekkel, javaslatokkal támogatják a távközlési cég munkáját, és akár a vállalat védelmére is vállalkoznak a negatív tapasztalatokkal szemben. Természetesen ez nem jelenti, hogy a negatív kritikák figyelmen kívül hagyhatóak, azok is hasznosak lehetnek, hiszen segíthetik a vállalat fejlődését.

Az ügyfelek rajongókká változtatásának érdekében, és a vállalati transzparencia növelése céljából tavaly ősszel szervezett nyílt napot Facebook oldalának lájkolói körében a mobilszolgáltató. A közösségi média szabályait ismerve a meghívó is a Facebookon keresztül jutott el az érdeklődőkhöz, amire rásegített az eseményt hirdető vírusvideó is. A nyílt nap során a cég ügyfélszolgálatának munkájába tekinthettek be az érdeklődők és az esemény pozitív sajtóvisszhangja is segítette a vállalat törekvéseit.

Szabó Noémi elmondta, hogy az ilyen eseményekből szeretnének hagyományt teremteni, hiszen a treanszparencia növeli a vállalattal szemben bizalmat, másrészt erősítheti az ügyfelek lojalitását, ami különösen fontos lehet a közösségi média terében. A meghallgatunk titeket, fontos a véleményetek hozzáállás sugárázásával egy vállalat nem csupán pozitív képet alakíthat ki magáról, de sok esetben juthat hasznos információkhoz is, ami segítheti a későbbi fejlesztéseket, derült ki az előadásból.

Kosztolányi Bálint

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!