Egy cégvezető sikeressége szempontjából a kreativitás meghatározó tényező. Az ilyen tulajdonsággal felvértezett menedzsereket becsülni kell, hiszen ez Magyarország egyetlen komoly tőkéje, mondta el a Világgazdaságnak Geszti Péter reklámszakember.
A kreativitás egy cég vezetésében ugyanolyan elengedhetetlen dolog, mint a helyes pénzügyvitel. Egyrészt az "ötletgyáros" vállalatvezetőbe vetett hit nagyobb teljesítményre sarkallja a munkatársakat, és ez mozgásba hozhatja a vállalatot. Másrészt egy valóban kreatív főnök nem csak kitalál új dolgokat, hanem azt is tudja, hogyan lehet ezeket az ötleteket kivitelezni, nyilatkozta a lapnak Geszti Péter, a Akció NSX reklámügynökség kreatív igazgatója.
[ajanlo=101][igazitas=left/]Amennyiben egy vállalatot kreatív emberek irányítanak, sokszor a céget a menedzsmenttel együtt veszik meg. A vezetők sikerességében ugyanis ez a tulajdonság meghatározó, míg a kapcsolatrendszerük vagy egyéb hátterük miatt igazgatói székbe került főnökök csak ideig-óráig tudnak sikeresek lenni, véli Geszti.
A reklámszakember tapasztalatai szerint a magyar menedzserek kreatívak. Az ilyen emberekre annál is inkább figyelni kell, mivel jelenleg Magyarország egyetlen komoly tőkéje a kreativitásban rejlik, így a gazdaság előrejutása nagyban függ ettől, mondta el Geszti a Világgazdaságnak.
A kreativitás az egyetlen komoly tőkénk
Egy cégvezető sikeressége szempontjából a kreativitás meghatározó tényező. Az ilyen tulajdonsággal felvértezett menedzsereket becsülni kell, hiszen ez Magyarország egyetlen komoly tőkéje, mondta el a Világgazdaságnak Geszti Péter reklámszakember.