"2005-ben mintegy 65 új üzletet fogunk nyitni Európa-szerte, tehát körülbelül ugyanannyit, mint tavaly" - mondta el a Financial Times Deutschlandnak Leopold Stiefel, a Media-Saturn vezérigazgatója. Ebből 25-öt Németországban, a többit pedig külföldön hozzák létre, azaz elsősorban a külhoni terjeszkedésre helyezik a hangsúlyt.
A Metro kereskedelmi lánc leányvállalata egyébként már a tőzsdén való megjelenés jövőbeni lehetőségét is megszellőztette, bár egyelőre ez hivatalosan még nincs napirendre tűzve. Annyi mindenesetre bizonyos, hogy a cég 2005-ben Spanyol-, Olasz- és Legyelországban, valamint Hollandiában tovább kíván terjeszkedni, Görögországban pedig nyár végén jelenik meg a piacon.
Mint ismert, a Saturn tavaly ősszel nyitotta meg első üzleteit Magyarországon.
Menedzsment Fórum
A külföldi piacokat rohanja le a Media-Saturn
A Media-Saturn elektronikai áruházlánc ugyanannyi új üzletet kíván nyitni idén, mint tavaly, és elsősorban a Németországon kívüli növekedésre koncentrál.