A VeriSign Digital Brand Index Report szerint a világ 25 legismertebb brandjének tulajdonosai online is eredményesen menedzselik, képviselik, és védik márkáikat. A lista szerint közülük is kiemelkedik az American Express, amely így a rangsort vezeti. A pénzügyi szolgáltatót az autóipar nagyjai követik: a Mercedes és BMW, majd a képzeletbeli dobogóról lecsúszva jön a Ford és a Toyota.
A tanulmány szerint a 25 éllovas egyre inkább odafigyel, hogy a nevükre utaló három legfontosabb felsőszintű domaint megszerezzék. Jelenleg a 25 cégből 15 rendelkezik a brandjeinek mind a .com, .net, és .org végződésű változatával. A szakemberek szerint tavaly ez még csak 10 cég esetében volt elmondható.
A legnagyobbak online is védik a brandjeiket
A VeriSign által most közzétett elemzés szerint a vezető cégek jelentős számban sikeresen védik a brandjeiket a virtuális térben is, a vállalatok az utóbbi időben több figyelmet fordítottak erre a tevékenységre.