1p

A légitársaság utaskísérői közül választhatnak reklámarcot az utasok. A Wizz Air a kampány keretében social médiás megoldást is használ.

Wizz Air, Kelet-Közép Európa legnagyobb diszkont légitársasága a "Wizz Ambassadors” program keretén belül keresi a legstílusosabb és legnépszerűbb légiutaskísérőit, akik 2011-ben a vállalat arcai lehetnek. Most minden utas és rajongó csatlakozhat a zsűrihez és segíthet kiválasztani a győzteseket. A tét nagy, hiszen a nyertesekről profi fotósok készítenek portfóliót, és szerepelni fognak a Wizz Air európai reklámanyagain.

A jelentkezők márciusban egy előválogatáson vettek részt, ahol a szakemberek munkáját Herczeg Zoltán divattervező segítette. Mostantól az internetezők kezében a döntés, hiszen ők szavazhatnak a 14 nyertes személyére (2-2 fő Magyarországról, Lengyelországból, Romániából, Bulgáriából, Szerbiából, Ukrajnából és a Cseh Köztársaságból). Az érdeklődők a Facebookon voksolhatnak, a szavazás április végéig tart, és természetesen a legtöbb szavazatot begyűjtő utaskísérők nyernek.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!