2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Leszállította az új metrókat Varsónak az ALSTOM. Az újgenerációs metró először működik sikeresen orosz rendszerű vasúti infrastruktúrán.

[ajanlo=303][igazitas=left/]Üzembe állította a lengyel főváros metróhálózatának üzemeltetője, a Metro Warszawskie az utolsó ASLTOM által szállított metrószerelvényt is. A vállalat összesen 18 darab, egyenként 6 kocsiból álló szerelvény gyártására kapott megbízást Varsó városától, ahol a növekvő utasforgalom elkerülhetetlenné tette a meglévő metróvonal teljes körű felújítását és meghosszabbítását.

A 105 millió euró (25,7 milliárd forint) értékű megbízást 1998-ban egy nemzetközi tenderen nyerte el az ALSTOM, Metropolis szerelvényeivel. Csakúgy, mint Budapesten és több más kelet-európai nagyvárosban, Varsóban is orosz rendszerű metró infrastruktúra működik. A megbízás teljesítése műszakilag azért jelentős, mert első alkalommal sikerült az orosz metrokocsikhoz tervezett infrastruktúrán újgenerációs metrószerelvényeket üzembe állítani. "Ezt a metrócsaládot kínálja majd az ALSTOM a BKV számára is, ahol az M2 vonal felújítása keretében a modern metrószerelvényeknek szintén orosz rendszerű metró infrastruktúrán kell majd üzemelniük" - jelentette ki Wolff Vilmos, az ALSTOM magyarországi elnök vezérigazgatója.

Az ALSTOM vállalatcsoport világelső az energetikai gépgyártás, valamint a vasúti járműgyártás és közlekedés-infrastruktúra fejlesztés területén, utóbbinál a kötöttpályás vasúti közlekedéshez, valamint a tengerhajózáshoz kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat kínál. A csoport éves árbevétele közel 17 milliárd euró, 70 országban 75 ezer alkalmazottat foglalkoztat.

Az ALSTOM Transport 35 termékcsaládjával több mint 60 országban van jelen. A 2004-2005-ös pénzügyi évben 5,1 milliárd eurós forgalomra tett szert, s így a világ egyik vezető vasúti beszállítójának számít.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!