2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar lakosság 12 százaléka tervezi személygépjármű beszerzését az elkövetkező két évben. Az autóvásárlást tervezők több mint fele rendszeresen lapozgatja a különböző hirdetési újságokat, és mintegy harmada használja legalább heti rendszerességgel az internetet. Az új autóra áhítozók férfi életmód magazinokban, IT témájú és természetesen autós lapokban hirdetett ajánlattal is célzottan elérhetők.

Ma Magyarországon a 15 éves és annál idősebb lakosság 12 százaléka tervezi, hogy az elkövetkező egy-két évben személyautót vásárol, derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Szonda Ipsos által közösen létrehozott adatbázis, a Product Media Index (PMX) 2005. I. féléves adataiból. A vásárolni kívánt autómárkák legnépszerűbbjei között megtalálható az Opel, a Suzuki, a Volkswagen, a Skoda, a Ford, a Peugeot, a Renault és a Fiat is.

A PMX adatainak tanúsága szerint a Renault típusú autók tulajdonosai a márkához leghűbb vásárlók, ugyanis a közülük új autót vásárolni szándékozóknak mintegy 44 százaléka tenné le voksát újra a francia márka mellett. E tekintetben hasonlóan jól szerepelnek a Volkswagen, a Ford és az Opel típusok is.

[ajanlo=538][igazitas=right/]Talán nem meglepő, hogy a PMX szerint a férfiak körében az átlagnál magasabb az autóvásárlási szándék, csakúgy, mint a fiatalabb - 18-39 éves korosztályban -, a magasabb jövedelemmel rendelkező, s a legalább négy főből álló háztartások körében.

Az autóvásárlást tervezőknek több mint fele olvas rendszeresen hirdetési újságokat, 39 százalékuk sorolható a női lapok rendszeres olvasói közé, 38 százalékuk pedig majdnem minden nap olvas önállóan - nem valamely napilap mellékleteként - terjesztett tévémagazinokat.

Az új autóra vágyók - az adatokból következtetve - legcélzottabban férfi életmód magazinok, számítástechnikai-informatikai, valamint autós lapok útján érhetők el különböző ajánlatokkal. A kereskedelmi rádiók adásait az átlagnál többen hallgatják közülük rendszeresen, és több mint egyharmaduk legalább hetente internetezik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!