2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Kommunikációs Klub március 21-én a szponzoráció, és a mecenatúra kérdéskörét dolgozta fel, megszólaltatva mindhárom érdekelt oldalt. A szponzor szempontjait Dr. Bíró Péter a Siemens Rt stratégiai és kommunikációs vezetője, a támogatott oldal képviseletében Koch Andrea a Budapesti Fesztiválközpont marketing vezetője vett részt a beszélgetésen. Az ügynökségi oldalt Sarlós Gábor a Pepper Kommunikációs Ügynökség vezetője képviselte.

A közreműködő vendégek ezután a reklámok és a támogatások, mint kommunikációs eszközök eltérő hatásmechanizmusát elemezték.

Úgy vélték rövidtávon a szponzoráció és a mecenatúra kevésbé hatékonyak, ezen eszközökre költött pénzek csak hosszabb távon és bizonyos kommunikációs célokra használva eredményezhetnek a támogatást nyújtó cégeknek előnyt.
Mint Koch Andrea elmondta néhány cég azért vállal támogatói szerepet, mert a klasszikus reklámok hatásfokának csökkenése figyelhető meg bizonyos területeken.

A támogatások kapcsán Sarlós Gábor kiemelte, hogy fontos a cég - a vállalkozás környezete - a munkatársak és azok családja közötti kapcsolat. Több cég a támogatási eszközök használata során a gondoskodó vállalat képét szeretné önmagáról kialakítani, és ennek rendeli alá ezen eszközök használatát.

Ennek a gyakorlatnak az alkalmazására törekednek a Siemensnél is, tudtuk meg Bíró Pétertől, hiszen náluk az integrált kommunikáció markánsan megjelenik a cég kommunikációs stratégiájában. Erre példaként említette, hogy a Siemens által támogatott eseményeken a cég dolgozói ingyenesen (pl: Mai Manó Múzeum) vagy kedvezményesen (pl: Tavaszi Fesztivál) vehetnek részt. A Siemens székházban, hol „valódi művészek”, hol a cég dolgozói által készített képekből, állandó fotókiállítás van. Szinergiákat is nyújt a támogatás, hiszen az ingyenes előadásokra meghívják a vállalat partnereit, a dolgozókat, illetve egyetemi hallgatókat. Ezeknek a visszacsatolása igen pozitív.

Következő alkalommal, április 04-én csütörtökön 19 órától, a társadalmi célú reklám és a non-profit kommunikáció témakörét tárgyaljuk.
Szeretettel várunk mindenkit, a belépő egy névjegykártya.

Helyszín: UPC Café (IX. Kinizsi u. 30-36.)

Regisztráció: [email protected]


További információ: 06-20-561-0404

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!