2002. március 26. 11:00

A Kommunikációs Klub március 21-én a szponzoráció, és a mecenatúra kérdéskörét dolgozta fel, megszólaltatva mindhárom érdekelt oldalt. A szponzor szempontjait Dr. Bíró Péter a Siemens Rt stratégiai és kommunikációs vezetője, a támogatott oldal képviseletében Koch Andrea a Budapesti Fesztiválközpont marketing vezetője vett részt a beszélgetésen. Az ügynökségi oldalt Sarlós Gábor a Pepper Kommunikációs Ügynökség vezetője képviselte.

A közreműködő vendégek ezután a reklámok és a támogatások, mint kommunikációs eszközök eltérő hatásmechanizmusát elemezték.

Úgy vélték rövidtávon a szponzoráció és a mecenatúra kevésbé hatékonyak, ezen eszközökre költött pénzek csak hosszabb távon és bizonyos kommunikációs célokra használva eredményezhetnek a támogatást nyújtó cégeknek előnyt.
Mint Koch Andrea elmondta néhány cég azért vállal támogatói szerepet, mert a klasszikus reklámok hatásfokának csökkenése figyelhető meg bizonyos területeken.

A támogatások kapcsán Sarlós Gábor kiemelte, hogy fontos a cég - a vállalkozás környezete - a munkatársak és azok családja közötti kapcsolat. Több cég a támogatási eszközök használata során a gondoskodó vállalat képét szeretné önmagáról kialakítani, és ennek rendeli alá ezen eszközök használatát.

Ennek a gyakorlatnak az alkalmazására törekednek a Siemensnél is, tudtuk meg Bíró Pétertől, hiszen náluk az integrált kommunikáció markánsan megjelenik a cég kommunikációs stratégiájában. Erre példaként említette, hogy a Siemens által támogatott eseményeken a cég dolgozói ingyenesen (pl: Mai Manó Múzeum) vagy kedvezményesen (pl: Tavaszi Fesztivál) vehetnek részt. A Siemens székházban, hol „valódi művészek”, hol a cég dolgozói által készített képekből, állandó fotókiállítás van. Szinergiákat is nyújt a támogatás, hiszen az ingyenes előadásokra meghívják a vállalat partnereit, a dolgozókat, illetve egyetemi hallgatókat. Ezeknek a visszacsatolása igen pozitív.

Következő alkalommal, április 04-én csütörtökön 19 órától, a társadalmi célú reklám és a non-profit kommunikáció témakörét tárgyaljuk.
Szeretettel várunk mindenkit, a belépő egy névjegykártya.

Helyszín: UPC Café (IX. Kinizsi u. 30-36.)

Regisztráció: kommunikacio@address.com


További információ: 06-20-561-0404

Hitelre van szükséged?

Találd meg a legideálisabb kölcsönt az Mfor és a Bank360 közös kalkulátoraival! Ha kevesebb mint 5 millió forintra van szükséged, tucatnyi kedvező kamatozású személyi kölcsönt hasonlíthatsz össze a Személyi Kölcsön Kalkulátorral. Ha lecserélnéd a régit, vagy megtaláltad álmaid járgányát, egy olcsó autóhitellel akár már néhány napon belül a volán mögé ülhetsz az Autóhitel Kalkulátor segítségével. Nagyobb terveid vannak és több pénz kell? A lakásvásárlásra fordítható hitelek között hatalmasak az eltérések, ilyenkor érdemes csak igazán összehasonlítani az ajánlatokat! 

A Bank360 és az Mfor összegyűjtötte, hogy melyek február legkedvezőbb hitelei:

Ha jól jönne 1,5 millió forint, a Raiffeisen Bankot érdemes most felkeresni, mivel a személyi kölcsön 30 379 forintos törlesztőrészlet mellett lehet a tiéd 60 hónapos futamidővel. 3 millió forintra lenne szükséged autóvásárláshoz? A CIB Banknál már 60 654 forintos havi törlesztéssel igényelheted jövedelemérkeztetéssel. Az Erste Banknál igényelhető lakáshitellel pedig 10 millió forintot vehetsz fel 20 éves futamidőre havi 54 712 forintos törlesztőrészlettel.

Másfajta kölcsönt keresel? Ez a kalkulátor segíthet megtalálni azt a hitelt, amit keresel.