1p

E két terület - a minőségmenedzsment és a HR - helyzete sok tekintetben hasonló. A minőségbiztosítási tanúsítvány marketing eszközzé, piaci belépővé vált, a rendszer működtetése, a tanúsítvány megőrzése többnyire piaci szükségszerűség.

A cél megfogalmazása stratégiai szinten
A jó célok megfogalmazása sohasem könnyű. Stratégiai gondolkodás és kritikai érzék egyaránt szükséges hozzá, mert:

1. túl kell tudnunk tekinteni az eredeti, "szakmai" problémákon,

2. kritikusan kell tudnunk szemlélni a status quo-t.

Szintetizálva az eddig leírtakat, jelen helyzetben a versenykihívásoknak való megfelelés érdekében nem lehet más célunk, mint olyan irányítási rendszer és vállalati környezet kialakítása, amely az érdekelt felek elégedettségét szolgáló, hosszú távon sikeres vállalati működést tesz lehetővé. Nincs az a felső vezető, aki ezt hallva ne azt gondolná magában: evidens, eddig is erre törekedtünk. De vajon helyesen látjuk-e azt, hogy a cél elérése érdekében melyek a mi igazi problémáink?


Folytatjuk


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!