1p

Egyre nagyobb megbízói az online hirdetéseknek a vezeték nélküli szolgáltatók, derül ki a Nielsen-Netratings most közzétett elemzéséből.

Az elemzés szerint a mobilszolgáltatók a teljes online marketing piac 2,4 százalékát tudhatják magukénak. Ez részben annak köszönhető, hogy a távközlési szektor ezen cégeinek 65 százaléka jelent meg hirdetőként az interneten.

Tény, hogy még mindig jelentős fejlődés előtt áll a piac, hiszen a teljes hirdetési kiadás 93 százaléka három cégnek – az AM&T Wireless, a Verizon Wireless és a Sprint PCS – köszönhető. Számos ezeknél jelentősebb cég azonban egyenlőre nem igazán preferálja az online médiát, mint hirdetési felületet.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!