[ajanlo=538][igazitas=right/]
A nyolc országban összesen 320 üzletet ellátó és 476 millió euró forgalmú vállalkozás versenytársa a nagy alapterületű barkácsáruházláncoknak.
Ez utóbbiak főként építőanyagokat, kertészeti és lakásfelszerelési cikkeket értékesítenek, míg szerszámok és gépek tekintetében sok esetben gyenge kínálatot mutatnak - mondta Günther Pacher vezérigazgató.
Az új koncepciónak megfelelően a beszerzési társaság a gépek, berendezések és eszközök bemutatásában és értékesítésében érdekelt. A termékskála a legmagasabb professzionális minőségtől az otthoni fúrás-faragásra alkalmas eszközökig terjed.
A magyar hálózatból egyelőre tíz üzlet veszi fel az új logót, de a 3e számításai szerint mintegy 25 egységnél valósulhat meg a terv.
Olyan kis barkácsüzleteknek is felkínálják a koncepciót, amelyek nem tagjai a 3e-nek, de teljesítik azokat a követelményeket, amelyek alapján használhatják a márkanevet - áll a Napi Gazdaságban.