Az NBC Nightly News adását az érdeklődők mostantól teljes egészében megtekinthetik az MSNBC.com oldalon. Az ötlet nem új, hiszen a csatorna két nagy vetélytársa, az ABC és a CBS is lehetővé tette, hogy esti hírműsorainak bizonyos részeihez hozzáférhessenek a netezők. Olyan azonban még nem volt, hogy az egész harmincperces adást egy összefüggő folyamban ("stream") lehessen megtekinteni.
A lépés szükségszerű volt, hiszen az emberek nagy része nem tudja megnézni az esti hírműsort, amely Amerikában tradicionálisan este fél hétkor kezdődik. Így a nézők más, online hírforrások felé fordultak. Egyértelmű lépés volt, hogy Amerika kedvenc hírműsorát a netre vigyék, amit így az érdeklődő bármilyen napszakban megtekinthet - adta hírül az Advertising Age.
Az NBC online híradója, szeptemberben 26,3 millió egyedi látogatót regisztrált, míg vetélytársai, a CNN és a Yahoo News 26 illetve 25,6 milliót. Ilyen számadatok mellett nem meglepő, hogy az adások közben sugárzott reklámok is fontos szerepet kapnak. A műsor nem hozza át tévés reklámjait, azoknak az oldal más részein alakítanak ki külön felületet.