A cég Stella McCartney dizájner új, 2005-ben debütáló kollekciójótól jövőre tízmillió euró nagyságrendű forgalmat vár, középtávon pedig 100 millió eurós árbevétellel számol a cég. [ajanlo=84][igazitas=left/] Ez is jelzi a vállalat azon szándékát, hogy a jövőben nyitni kíván a női célcsoport felé. "Ezen a területen még van mit pótolnunk" - idézi Herbert Hainernek, a konszern vezérének a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitungban megjelent nyilatkozatát az APA hírügynökség.
Hainer pozitív példaként említette a japán dizájner, Yamamoto Y3 kollekcióját, amely tavaly 15 millió euró bevételt hozott. Idén több mint 20 milliót várnak tőle, aminek köszönhetően több mint egy millió euró hasznot hoz majd a cégnek.
A vezető emellett nagy reményeket fűz a kínai piachoz is, ahol eddig évente sikerült megduplázni a bevételt. A távol-keleti ország két éven belül a vállalat második legfontosabb piacává növi ki magát, s ez 2009-ben már csaknem egy milliárd eurós forgalmat eredményezhet.
A harmadik negyedévben a várakozáson felüli mértékben növekvő forgalmat, illetve nyereséget elkönyvelő Adidas a jövő évben mintegy 100 új munkahelyet kíván teremteni, ebből 150-et a cég székhelyének számító Herzogenaurachban. A konszern nyeresége 2004-ben várhatóan 20 százalékkal növekszik majd, jövőre pedig 10-15 százalékkal profitemelkedést tűznek ki célul.
(Menedzsment Fórum)
A női igényekre és a kínaiakra koncentrál az Adidas
A világ második legnagyobb sportcikkgyártó konszernje a jövőben az eddigieknél több figyelmet fordít majd a női célcsoportra, Kínát pedig az egyik legígéretesebb piacnak tartja.