1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A rádióhallgatók átlag feletti mértékben tudják visszaidézni az FMCG-termékek hirdetéseit, de a szektor szereplői nem használják ki a rádiós reklám lehetőségét, derül ki a Napi Gazdaság cikkéből. Egy most nyilvánosságra került elemzés szerint a női reklámhang és a kevés zene teszi hatásossá a rádiós hirdetéseket.

Az Igen!Rádió! 2 elnevezésű kutatási eredményeiből az derül ki, ez a médium önálló kampányeszközként is megállja a helyét. A kutatás eredményei szerint a szpot hossza nem befolyásolja a hatékonyságot. A legjobb eredményeket a legfeljebb 30 szóból álló hirdetésekkel lehet elérni, melyekben lehetőleg többször említik a márkanevet. Az Igen!Rádió! 2 emellett azt is kimutatta, a női hang hatásosabb a férfi hangnál. Kerülendő viszont a túlzott zenei aláfestés, mivel zavarja a megértést.

A Szonda Ipsos szakemberei a rádiós reklámokat vizsgáló felmérés során 150 fő bevonásával 83 szpotot elemeztek. A Danubius Rádió, a Radio DeeJay, a Gazdaság Rádió, a Helyi Rádiók Országos Egyesülete, a Magyar Rádió, a Rádió C, a Roxy Rádió és a Sláger Rádió közreműködésével zajlott le a tegnap nyilvánosságra hozott kutatás, áll a Napi Gazdaság beszámolójában.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!