2p

Az internetezők között már a nők vannak többségben, a tavalyi év karácsonyi szezonjának tapasztalatai alapján pedig már az online vásárlások terén is ők vezetnek. Ez azt jelenti, hogy az ékszereket, virágot, lakberendezési cikkeket árusító weboldalaknak igen boldog karácsonyuk volt.

Mindez óriási hatást gyakorolt a teljes online kereskedelemre. A tipikusan nők által preferált termékcsoportokban három számjegyű növekedést tapasztaltak a kereskedők. Az ékszerek, a lakberendezési cikkek, a virágok a keresések terén is domináltak.

Az e-boltok, magukhoz térve az első meglepetésből, elkezdték keresni a női vásárlók kegyeit. Ez a tendencia az elemzők szerint 2005-ben még inkább érvényesül majd, azzal a kitétellel, hogy a kereskedők jól tudják: a nők rendkívül igényes, ugyanakkor szezonális vásárlók. Elsősorban az akciós áruk érdeklik őket, jóval könnyebben diszkriminálnak egyes termékeket, és alaposan körülnéznek, mielőtt vásárolnának.

A magukra valamit is adó kereskedők pedig feltöltik majd árukészletüket, és fejlesztik az ügyfélszolgálatokat, ha meg akarják maguknak nyerni ezt a célcsoportot. Az áruházak design-ja is várhatóan inkább a női ízlésnek akar majd megfelelni – eljön tehát a szép, új, válogatós női internetvilág.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!