Mark Fields, a Ford of Europe és az úgynevezett Prémium Autóipari Csoport (PAG) ügyvezető alelnökét a Ford Motor Company ügyvezető alelnökévé és az észak-, illetve dél-amerikai szervezet (The Americas) elnökévé nevezték ki. A 44 éves Mark Fields ezáltal a cég legnagyobb üzleti egységét vezeti majd, amelyik magába foglalja Észak- és Dél-Amerikát, Mexikót és Kanadát, illetve a Ford, a Lincoln és a Mercury márkákat.
Mark Schulz (53), a Ford Motor Company ügyvezető alelnöke, aki eddig az ázsia-csendes-óceániai térségért, Afrikáért és a Mazdáért felelt, a jövőben az úgynevezett Nemzetközi Műveleteket (International Operations) vezeti elnöki minőségben. Így hozzá tartozik majd a The Americas szervezeten kívüli összes térség és márka, köztük Ázsia, Európa, a PAG, illetve a Mazda.
Greg Smith (54), a Ford Motor Company ügyvezető alelnöke, a The Americas szervezet eddigi elnöke a vállalat alelnöke lett és a központi vállalati személyzetet felügyeli majd.
Lewis Booth, a Ford Motor Company úgynevezett csoport alelnöke, illetve a Ford of Europe elnök-ügyvezető igazgatója a Ford of Europe és a PAG ügyvezető alelnöke lett. Az 56 éves Lewis Booth egyúttal a Ford of Europe elnöke maradt.
Hans-Olov Olsson (63), a Ford Motor Company alelnöke, a Volvo Cars elnöke lett a Ford Motor Company marketingért felelős alelnöke. Olsson, aki egyúttal a Volvo Cars úgynevezett nem-ügyvezető elnöke marad, a céghez tartozó valamennyi márka támogatására hivatott vállalati marketing stratégia kidolgozásáért felel majd.
John Fleming (54), a Ford Motor Company alelnöke és a Ford of Europe elnöke a jövőben a vállalat úgynevezett csoport alelnöke, illetve a Ford of Europe elnök-ügyvezető igazgatója lesz.