3p

A gazdasági válsággal együtt új irány köszöntött be a marketing világában. A szebb időket látott profitorientáció már kevés, lépni kell a vevőorientáció felé. A csütörtöki mfor.hu konferencián nemzetközi és magyar szakemberek előadásait, érveléseit hallgathatja meg! Jegyek már csak korlátozott számban kaphatók!

Az mfor.hu Hatékony marketing kommunikáció válság idején című eseményén a résztvevők megismerhetik azon új technikákat, melyek segítséget nyújthatnak a piacszerzésben, a hatékonyabb és pontosabb szegmentálásban és a fogyasztó felé történő kommunikációban. Az innováció nem csak a termékek és szolgáltatás fejlesztés területén fontos, hanem a vállalatnál alkalmazott marketing területen is. Aki ma lépni mer, annak nagyobb esélye van, hogy pozitív mérleggel vészeli át a válságot.

A mostani recessziós időszakban, amikor lépten-nyomon a fogyasztók árérzékenységéről hallani sokan talán óvakodnak előremutató eszközöket alkalmazni, ám a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a túlélés egyik módja a marketing "okos használata". Számos cégnél a menedzsment a visszaesésre reagálva megvágta a büdzséket, ám ez még inkább abba az irányba kell, hogy terelje a társaságokat, hogy innovatív eszközöket használjanak a marketingmunka során.

Ha egy cég túl kíván azon lépni, hogy csak és kizárólag az alap eszköztárral küzd a konkurensek ellen, ami végeredményben árháborúhoz vagy más szóval kifejezve "vörös óceán stratégiához" vezet, akkor csak a legnagyobb tőkeerővel rendelkezők élik túl a jelenlegi recessziós időszakot. Éppen ezért az eseményen szó lesz egyebek között a Kék-óceán stratégiáról és az Exponenciális marketingről is.

A sikeres márkák ismérve, hogy nem csak a racionális döntések (pl. olcsó ár) kapcsolja a fogyasztót hozzájuk, hanem érzelmi kötődés is van. A két dolgot pedig úgy lehet leginkább kombinálni, ha vevőérték van, és a vállalatok az értékteremtésre fókuszálnak. Ha pedig a fogyasztó értéket kap, akár a vásárlás, akár a termék promóciója során, akkor ez később a vállalatnak is megtérül. Hiszen a vásárlási döntéseknél a fogyasztó felidézi a márkához kapcsolódó pozitív élményeket, és ez befolyásolja a döntéseinél.

Az Exponenciális marketing ugyanakkor nem egy gyökeresen új marketing szemlélet, inkább kibővíti a jelenlegi szemléletet a marketingnek az üzleti tervek megvalósulása során a szervezetekre gyakorolt egyre bővülő hatásának elemzésével. Fantasztikus dolog egy változást irányítani, de egyben magányos is a vezető. Egyedül azonban nem igazán lehet jelentős változásokat véghezvinni, szükség van a többiek segítségére is, és épp ebben rejlik az exponenciális marketing igazi ereje: bevonni másokat is az üzleti elképzelés megvalósításába. A sikeres üzlet piacképes és még több vevőt szerez, mert a legtöbb értéket kínálja számukra. Fenntartható növekedést és hasznot csak az üzleti tevékenység fenntartható növekedésével lehet elérni. Csak a csúcsteljesítményt szem előtt tartva lehet biztosítani az üzleti alaptevékenység folyamatos növekedését.

A rendezvény főszponzora, a Coca Cola, aki mindig is az innovátorok közé tartozott a marketing területén, akár Sergio Zymanra, akár Paul Garrisonra gondolunk. Stratégiáik és innovátori lépéseik sikerességét igazolja a brandjük ereje, és a piacvezető szerep megtartása a folyamatosan bővülő italpiacon. Fejlődésük erőforrása a folyamatos piac és vevőfigyelésben, elemzésben és a stratégiai lépések gyors változásában rejlik. Mindez az új marketing trendek tükrében zajlik.

További információk és regisztráció: //konferenciak.mfor.hu/40.html

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!