Noha néhány esetben valóban előfordul, hogy az alkalmazottak az udvariasságot a gyengeség jelének értékelik, és nem veszik figyelembe az instrukciót. Sokkal valószínűbb ilyen viselkedés az alkalmazás kezdeti szakaszában a dolgozók részéről, hogy mintegy teszteljék a vezetőt. Amikor ez előfordul, a menedzsereknek erélyesen meg kell mondaniuk az alkalmazottaknak, mit csináljanak, mert tiszteletlenek voltak. Ha visszaélnek az adott tisztelettel, akkor nem érdemelnek több tiszteletet.
A vezetőknek pedig mindig tudniuk kell, hogy ne hozzák a katonai módszereket a munkába, és tiszteletteljesen adják ki a feladatokat. Értette, őrmester?
A cikk első része
A cikk második része
A cikk harmadik része
A cikk negyedik része
A cikk ötödik része
A cikk hatodik része
A cikk hetedik része
A cikk nyolcadik része
A sikeres menedzsment 8 szabálya - 5
A vezetők hajlamosak megfeledkezni néhány igen fontos szóról, mint az empátia, tisztelet vagy a megbecsülés. A beosztott nem rabszolga, adjuk meg neki a tiszteletet. Egy feladat delegálása nem feltétlen úgy kell, hogy történjen, mint a hadseregnél a parancs kiadása. Figyeljünk oda arra, hogy az instrukciókat tiszteletteljes módon osszuk ki!