2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az interaktív reklámügynökségek 64 százaléka ügyfeleik online kampányait a felhasználók viselkedésének tanulmányozására alapozza, derül ki az iMedia és a Ponenom Research felméréséből. A taktikát nem használók több mint fele nyilatkozott úgy, hogy a jövőben szeretné alkalmazni azt.

A viselkedésen alapuló célcsoport-keresés egy adatbázis alapú internetes reklámozási rendszer, amely figyeli egy adott felhasználó online tevékenységét, s ez alapján meghatározza, hogy mi érdekli őt. Ha például valaki egy oldalon jelzáloghitelek után érdeklődik, valószínűsíthető, hogy ingatlant szeretne vásárolni, így a rendszer más, az adott felhasználó által meglátogatott oldalakon is ilyen reklámokat fog mutatni - írja az AdAge.com.

Neil Perry, az iMedia Communications alelnöke szerint a rendszer azért működik - és terjed -, mert nincs igazán használható ingatlankatalógus az interneten. Az alelnök hozzátette: az online viselkedésen alapuló reklámozás sokkal hatékonyabbnak bizonyul, mint a hagyományos rendszer. Egy Volkswagen reklám esetében például 100 millió, különböző oldalakon elhelyezett tradicionális hirdetéssel 9000 letöltést értek el, amely arány eltörpül a 10 millió célzott reklám eredményezte 10000 oldalletöltés mellett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!