2p

Az interaktív reklámügynökségek 64 százaléka ügyfeleik online kampányait a felhasználók viselkedésének tanulmányozására alapozza, derül ki az iMedia és a Ponenom Research felméréséből. A taktikát nem használók több mint fele nyilatkozott úgy, hogy a jövőben szeretné alkalmazni azt.

A viselkedésen alapuló célcsoport-keresés egy adatbázis alapú internetes reklámozási rendszer, amely figyeli egy adott felhasználó online tevékenységét, s ez alapján meghatározza, hogy mi érdekli őt. Ha például valaki egy oldalon jelzáloghitelek után érdeklődik, valószínűsíthető, hogy ingatlant szeretne vásárolni, így a rendszer más, az adott felhasználó által meglátogatott oldalakon is ilyen reklámokat fog mutatni - írja az AdAge.com.

Neil Perry, az iMedia Communications alelnöke szerint a rendszer azért működik - és terjed -, mert nincs igazán használható ingatlankatalógus az interneten. Az alelnök hozzátette: az online viselkedésen alapuló reklámozás sokkal hatékonyabbnak bizonyul, mint a hagyományos rendszer. Egy Volkswagen reklám esetében például 100 millió, különböző oldalakon elhelyezett tradicionális hirdetéssel 9000 letöltést értek el, amely arány eltörpül a 10 millió célzott reklám eredményezte 10000 oldalletöltés mellett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!