Névváltoztatás előtt áll Deloitte tanácsadó részlege. Mint a cég illetékesei közzétették a céget a jövőben Braxton néven találják meg az ügyfelek. A változtatás feltétele, hogy a tanácsadó részleg leváljon az anyacégről a Deloitte Touche Tohmatsuról az év végén.
A tervek szerint a Braxton név bevezető kampánya októberben indulhat, amelynek szervezője az Omnicom Group's DBB Worldwide lesz. A névcserével párhuzamosan a cég új arculatának bemutatására is sor kerül. Az új név nem teljesen új, hiszen a Braxton Associates amelytől kölcsönözték 1984 óta a Deloitte tulajdonában van. A nevet Omnicom's Interbrand segítségével választották, mely áprilisban nyerte el a cég marketingstratégiájának megalkotására kiírt pályázatot.
A tanácsadók új név mögé bújnak
A PwC után, most a Deloitte tanácsadó részlege cseréli le az elhasznált nevet. Mint a cég illetékesei közzétették a céget a jövőben Braxton néven találják meg az ügyfelek.