2p

Az Omnicom csoport, amely a világ harmadik legnagyobb média és hirdetési ügynöksége a gyengélkedő reklámpiac ellenére is javítani tudott. A cég 11 százalékkal növelte az eredményét, amely elsősorban az amerikai piacon megszerzett új ügyfeleknek köszönhető.

Az Omnicom csoport, amelyekhez olyan cégek tartoznak, mint a BBDO, a TWBA vagy az OMD nyeresége 126,1 millió dollár lett az elmúlt negyedévben, amely 68 centes részvényekénti eredményt tükröz. Egy évvel korábban a cég 114 millió dollárt, részvényenként 61 centet ért el. Az eredmény az elemzői várakozások felső szintjét érték el, hiszen az előrejelzések 65 és 69 cent között szóródtak.

A cég bevételei világszerte 12,6 százalékkal növekedtek, amely összességében 1,77 milliárd dollárt ért el, a tavalyi 1,57 milliárd után. A növekedés az erős amerikai jelenlétnek köszönhető, hiszen ott 19 százalékos bővülésről számolt be a média ügynökség, 991 millió dolláros bevételt realizálva. A nemzetközi terepen ennél jóval szerényebb 5 százalékos növekedést könyvelhetett el az Omnicom, így ezeken a piacokon 777 millió dollár lett a bevétele. Az Omnicom legfontosabb ügyfelei a DaimlerChrysler, a PepsiCo, illetve a közelmúltban nyerte el a Gillette, a Sony, és a Siemens Mobil megbízásait.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!