Az Omnicom csoport, amelyekhez olyan cégek tartoznak, mint a BBDO, a TWBA vagy az OMD nyeresége 126,1 millió dollár lett az elmúlt negyedévben, amely 68 centes részvényekénti eredményt tükröz. Egy évvel korábban a cég 114 millió dollárt, részvényenként 61 centet ért el. Az eredmény az elemzői várakozások felső szintjét érték el, hiszen az előrejelzések 65 és 69 cent között szóródtak.
A cég bevételei világszerte 12,6 százalékkal növekedtek, amely összességében 1,77 milliárd dollárt ért el, a tavalyi 1,57 milliárd után. A növekedés az erős amerikai jelenlétnek köszönhető, hiszen ott 19 százalékos bővülésről számolt be a média ügynökség, 991 millió dolláros bevételt realizálva. A nemzetközi terepen ennél jóval szerényebb 5 százalékos növekedést könyvelhetett el az Omnicom, így ezeken a piacokon 777 millió dollár lett a bevétele. Az Omnicom legfontosabb ügyfelei a DaimlerChrysler, a PepsiCo, illetve a közelmúltban nyerte el a Gillette, a Sony, és a Siemens Mobil megbízásait.
A várakozásoknak megfelelő a harmadik számú hirdetési cég
Az Omnicom csoport, amely a világ harmadik legnagyobb média és hirdetési ügynöksége a gyengélkedő reklámpiac ellenére is javítani tudott. A cég 11 százalékkal növelte az eredményét, amely elsősorban az amerikai piacon megszerzett új ügyfeleknek köszönhető.