2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új kinézettel és funkciókkal jelentkezett a hipermarket-lánc weboldala. A fejlesztés során nemcsak a külcsín változott, hanem a belbecs is javult, az összegyűlt tapasztalatok alapján. Magyarországon egyedülálló módon a designt az oldal felhasználói szavazták meg, amely így 2 másik alternatívával szemben került ki győztesen.

Az új funkciók között a megújult, saját fejlesztésű lapozó alkalmazás, illetve a továbbfejlesztett, és a lapozóval is integrált bevásárlólista funkció emelhető ki, melyet immár regisztráció nélkül is használhatnak a látogatók. A weboldalért felelős Neo Interactive nem kevesebb, mint 6 designtervet készített, melyek közül a 3 legjobbra szavazhattak az oldal látogatói, valamint az Auchan hivatalos Facebook oldalának rajongói.

Nagy András, a neo projekt menedzsere szerint az ilyen tesztek szélesebb körben is kifizetődők lehetnek: "Az 5000 beérkező szavazat között a nyertes verzió támogatottsága hozzávetőleg 50%-os volt - míg a másik kettő csak 25-25 százalékos tetszést ért el -, tehát egy eltérő vállalati döntés ekkora támogatottságot húzott volna át, miközben az alternatív grafikai tervek elkészítése a megújulási projekt teljes költségének csak kisebb részét teszik ki.”

A felhasználók véleményének kikérése nem újdonság a cégnél. Az Auchan negyedéves gyakorisággal online kérdőívben kutatja a webes jobbítás lehetőségeit. Ennek során a felmérésben részt vevő látogatók a kérdőív kitöltése mellett külön megjegyzésként megírhatják véleményüket is, amit a cég ténylegesen fel is használ, ahogy Pozsonyi Réka, az Auchan online marketing menedzsere fogalmaz: "Több száz kisebb-nagyobb horderejű ötletet kaptunk már felhasználóinktól, ennek jó részét időközben be is építettük a weboldalba, tovább javítva a szolgáltatási színvonalat."

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!