2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Milyen a veszélyes vásárló? Nem feltétlenül egy olyan vevőre kell gondolni, késsel vagy fegyverrel megfenyeget minket (az nem egyszerűen veszélyes vásárló, hanem veszélyes ember is). Amiről ebben a cikkben szó lesz, az a fogyasztó, aki az elvesztett üzletek veszélyzónájába sodor minket. Nem azokról szólunk, akik panaszkodnak ránk, és ezt minden ismerősüknek elmesélik. Azokról beszélünk, akik potenciálisan nagyon veszélyesek lehetnek, vagyis az elégedett vevőkről.

Egy napon az egyik éles eszű hoteltulajdonos úgy határozott, hogy a kellemes dolgok javíthatnák a versenyképességet. És működött! Az volt a szándéka, hogy egyszerű legyen; vastagabb törülközők, kellemesebb szappanok stb. Aztán a vetélytárs, "a hotel az utca másik oldalán", rájött, mi folyik ott, és hogy ne maradjon le, elkezdte másolni. Megindult a következő hulláma a kellemességeknek, úgy mint a jobb huzat a párnákon, egy újság reggelre – és talán nemcsak egy lap, hanem többféle közül lehetett választani. Melyik ponton állt ez meg? Valójában mindenki ugyanazt ajánlotta. Azon a ponton volt, amikor a legnagyobb különbség két hotel között az ott dolgozó személyzet volt. A hotel alkalmazottai lettek az utolsó "kellemességek".

Ha az áru kitűnő, de a kiszolgálás közepes, akkor a legtöbb, amire számítani lehet, a korlátozott siker és végül a teljes bukás, amint a konkurencia fejlődik és ügyel arra, hogy a kiszolgálás is jobb legyen. De tegyük olyan emberek kezébe a remek terméket, akik túl akarnak lépni a vásárlók kiszolgálásának tipikus szintjein, és túl fogunk lépni azon, hogy egyszerűen csak megfelelőek vagyunk.

A mai fogyasztó már többre számít, mint kielégítő tapasztalatokra azokkal az emberekkel és szervezetekkel kapcsolatban, amelyeknek igénybe veszi szolgáltatásait, áruit. Minden cégnek megvan a maga verziója a "hotelek kellemességeire". Mindenki azon van, hogy jó vagy kitűnő kiszolgálásban részesítse ügyfeleit. A remek kiszolgálás normává vált. A szervezeteknek meg jell haladniuk a kielégítő vagy csupán elfogadható kiszolgálási szintet. Ezt a magasabb szintű szolgáltatást olyan kifejezésekkel írhatjuk körül, mint az "engedj az árból", "szerezz örömöt a vevőnek" stb. Szabadítsuk ki vásárlóinkat a veszélyzónából! Lépjünk túl a fogyasztói igények egyszerű kielégítésén, és csodákat művelhetünk.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!