1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A döntéshozó pozícióban lévők az online hirdetésekkel minden más hirdetési formánál hatékonyabban befolyásolhatók.

Az amerikai döntéshozó pozícióban lévők az online hirdetésekkel minden más hirdetési formánál hatékonyabban befolyásolhatók - számolt be a DMNews a washingtonpost.com, a Nielsen-Netratings, a @plan, és a MORI Research közös felmérésére támaszkodva.

A vezetők és döntéshozók 60 százalékáról derült ki, hogy leginkább az interneten látott hirdetések keltik fel az érdeklődésüket. Ez jóval magasabb arány, mint a televízió illetve a rádiónál mért 40 százalék. A vezetők fele mondta, hogy az online hirdetések hatással vannak az üzleti vásárlások és szolgáltatás igénybevételénél a választásban.

Mint a tanulmányból kiderült a döntéshozók 17 százaléka naponta legalább öt órán át online, és a megkérdezettek fele az elmúlt egy évben egyre több időt tölt a világhálón, elsősorban a televízió nézés rovására.
Az adatok szépséghibája, hogy ezek a trendek Magyarországon még nem, illetve kismértékben érvényesültek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!