1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A döntéshozó pozícióban lévők az online hirdetésekkel minden más hirdetési formánál hatékonyabban befolyásolhatók.

Az amerikai döntéshozó pozícióban lévők az online hirdetésekkel minden más hirdetési formánál hatékonyabban befolyásolhatók - számolt be a DMNews a washingtonpost.com, a Nielsen-Netratings, a @plan, és a MORI Research közös felmérésére támaszkodva.

A vezetők és döntéshozók 60 százalékáról derült ki, hogy leginkább az interneten látott hirdetések keltik fel az érdeklődésüket. Ez jóval magasabb arány, mint a televízió illetve a rádiónál mért 40 százalék. A vezetők fele mondta, hogy az online hirdetések hatással vannak az üzleti vásárlások és szolgáltatás igénybevételénél a választásban.

Mint a tanulmányból kiderült a döntéshozók 17 százaléka naponta legalább öt órán át online, és a megkérdezettek fele az elmúlt egy évben egyre több időt tölt a világhálón, elsősorban a televízió nézés rovására.
Az adatok szépséghibája, hogy ezek a trendek Magyarországon még nem, illetve kismértékben érvényesültek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!