2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt szervezett az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja.

A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt szervezett az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja.

A rendszerbe regisztrálók ugyanis biztosítási kötvényeik fényében pontokat kapnak, melyek értékes ajándékokra válthatók be. "A CPA árazási rendszer speciális szerepet tölt be az online kommunikációban szerte a világon, ugyanis ebben az esetben a szereplő szolgáltatók (az ügynökség és a médiafelületek) csak a kívánt cselekvések után részesülnek avadalmazásban. A jelen kampányban ez a cselekvés egy előregisztráció volt, mellyel az érdeklődők biztosíthatták helyüket az AEGON NETet KLUBlub-ban." - mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója.

"Természetesen a CPA megoldások esetében nagyon szoros együttműködés szükséges az ügyfél, ügynökség és a médiafelületek között. Mindemellett a speciális kommunikációs környezet és üzenet is elengedhetetlen a sikerhez." - tette hozzá a szakember. Nagy Balázs az ÁB-AEGON illetékes online igazgatója elmondta: "Egy biztosító társaság online jelenléte - csak úgy, mint termékei - sok szempontból el kell, hogy térjen a megszokott módszerektől. Ezért nagy örömmel fogadtunk az ActiveAgent javaslatát, mely speciális megoldást hozott egy speciális kommunikációs igényre. Alapvető célunk meglévő ügyfeleink tájékoztatása és a NET KLUB-ba történő beléptetése volt. A kampányt értékelve elmondhatjuk, hogy a 2300 regisztráló mindenképpen sikeres stratégiát fémjelez." A 2002. június elejétől július végéig zajló kampányban az Index, Origo és Korridor network-ök oldalai vettek részt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!