A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt szervezett az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja.
A rendszerbe regisztrálók ugyanis biztosítási kötvényeik fényében pontokat kapnak, melyek értékes ajándékokra válthatók be. "A CPA árazási rendszer speciális szerepet tölt be az online kommunikációban szerte a világon, ugyanis ebben az esetben a szereplő szolgáltatók (az ügynökség és a médiafelületek) csak a kívánt cselekvések után részesülnek avadalmazásban. A jelen kampányban ez a cselekvés egy előregisztráció volt, mellyel az érdeklődők biztosíthatták helyüket az AEGON NETet KLUBlub-ban." - mondta Farkas Sándor, az ActiveAgent Magyarország ügyvezető igazgatója.
"Természetesen a CPA megoldások esetében nagyon szoros együttműködés szükséges az ügyfél, ügynökség és a médiafelületek között. Mindemellett a speciális kommunikációs környezet és üzenet is elengedhetetlen a sikerhez." - tette hozzá a szakember. Nagy Balázs az ÁB-AEGON illetékes online igazgatója elmondta: "Egy biztosító társaság online jelenléte - csak úgy, mint termékei - sok szempontból el kell, hogy térjen a megszokott módszerektől. Ezért nagy örömmel fogadtunk az ActiveAgent javaslatát, mely speciális megoldást hozott egy speciális kommunikációs igényre. Alapvető célunk meglévő ügyfeleink tájékoztatása és a NET KLUB-ba történő beléptetése volt. A kampányt értékelve elmondhatjuk, hogy a 2300 regisztráló mindenképpen sikeres stratégiát fémjelez." A 2002. június elejétől július végéig zajló kampányban az Index, Origo és Korridor network-ök oldalai vettek részt.
Activeagent: CPA kampány az ÁB-AEGON-nak
A nyári időszak médiasajátosságait kihasználva az ActiveAgent Magyarország Cost per Action (CPA) kampányt szervezett az ÁB-AEGON részére. A közel két hónapig tartó kommunikáció célja az volt, hogy a biztosító meglévő ügyfelei figyelmét az AEGON NET KLUB-ra felhívja.