[ajanlo=245][igazitas=left/]Karan Bahree, az Új-Delhiben található Infinity eSearch webdesign cég egyik alkalmazottja tagadja az ellene felhozott vádakat. Bahree hangoztatja ártatlanságát. A cég ügyvédje szerint az alkalmazott csupán egy prezentációt próbált valaki számára készíteni. A vállalat elhatárolódik a botránytól, és magyarázatot vár Bahree-től, írja az MSNBC.
A botrány India legjövedelmezőbb és egyben a világon a legnagyobb részesedéssel rendelkező call center outsourcing iparát sodorta veszélybe. A brit Sun lap három fontot fizetett minden egyes Briton banki ügyfél adatáért, melyek tartalmazták a kártyaszámot, az útlevél és a jogosítvány adatait, a lakcímet és telefonszámokat is. A lap úgy értesült, hogy az eladó a call centeren belül jutott hozzá az adatokhoz.
Az indiai Nemzeti Szoftver és Szolgáltatási Társaságok Szövetsége (NASSCOM) teljes mértékben együttműködik a hatóságokkal, hogy kiderítsék történtek-e visszaélések az adatokkal.
Korábban már történtek hasonló adatlopások, a legutóbbi áprilisban, amikor a rendőrség három volt call center alkalmazottat tartóztatott le, mert illegálisan emeltek le nagyobb összegeket Citibank ügyfelektől.
Menedzsment Fórum
Adatlopási botrányba keveredett egy indiai call center
A brit rendőrség az Interpol segítségét kérte pénteken, miután egy újság rejtett riportere ezer brit felhasználó adatait vásárolta meg egy indiai call center alkalmazottjától.